Nuffnang

Jom Jadi Followers! ^^

Order Form ^^

Name
Email Address
Contact Number
Shipping Method COD - Nearest LRT (Only on SATURDAY) *Subject to our availability*
POS BIASA [FREE for Semenanjung Malaysia]
POS BIASA ke SABAH/SARAWAK [+ RM 8]
POSLAJU [+ RM 4]
Address
Quantity/ies (1 set=3 boxes)
Payment Method (account number will be provided later) CIMB
Maybank2u
Remarks

Click here to put a form like this on your site.

Sunday, February 13, 2011

Order CCPP February 2011

Assalamualaikum semua..^^


Dah masuk bulan kedua saya menjual Cocoa Collagen Power Plus ni dan Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan ramai telah mencuba sendiri produk CCPP dan mengakui khasiat2nya. Tak kira lah yang dah berkahwin atau belum khasiatnya berbeza2 pada setiap individu. 


Ada juga yang repeat order pada saya, terima kasih banyak2 ya. Ha, bulan February pon dah masuk pertengahan, Tahun Baru Cina baru jer habis, macamana dengan tugas masing2? Dah masuk kerja balik mesti ada yang rasa boringnya!letihnya kerja!hehe... Apa kata cuba produk Cocoa Collagen Power Plus ni? InsyaAllah boleh membantu hilangkan rasa letih dan stress kerja.


Pada yang masih lagi ragu-ragu khasiat Cocoa Collagen Power Plus nie, apa kata cuba satu set dulu? Hanya RM52 dan percuma penghantaran ke Semenanjung! Bagi Sabah/Sarawak pulak cuma tambah RM8 untuk khidmat penghantaran.Harga sama jer..RM52 jugak.^^ 


Pada yang telah mencuba tu, macam mana? ada rasa perubahan? Jom lah cerita kat saya! Lagi banyak testimoni lagi bagus~ Tak ada lah orang ragu-ragu tentang khasiat CCPP ni kan? 


Okay pada yang nak cuba boleh isi form kat bawah tu atau directly email kat saya di: farhana.othman88@gmail.com atau farhana.othman88@yahoo.com


Kalau nak COD pun leh jugak tapi sekitar Wangsa Maju atau station LRT terdekat. Khidmat COD pulak hanya pada Sabtu dan Ahad sahaja. Apa-apa pun email saya untuk set masa dan tarikh. Saya akan bagi nombor telefon selepas kita agree with the deal. 


Terima Kasih semua!

3 comments:

  1. assalam...
    juz nk share.saya dh cuba amik CCPP ni.rs dh msk 3 bln.alhamdulillah kesannya mmg best!
    BUTIK ONLINE

    ReplyDelete
  2. wah.. seronok nye dengar..
    ape kesan2 yg puan dah rasai?

    ReplyDelete
  3. saya nak tanya,harga utk ccpp ke sabah RM60 ke???email saya k...
    eva.alfyee87@gmail.com

    ReplyDelete

Nuffnang