Nuffnang

Jom Jadi Followers! ^^

Order Form ^^

Name
Email Address
Contact Number
Shipping Method COD - Nearest LRT (Only on SATURDAY) *Subject to our availability*
POS BIASA [FREE for Semenanjung Malaysia]
POS BIASA ke SABAH/SARAWAK [+ RM 8]
POSLAJU [+ RM 4]
Address
Quantity/ies (1 set=3 boxes)
Payment Method (account number will be provided later) CIMB
Maybank2u
Remarks

Click here to put a form like this on your site.

Wednesday, January 18, 2012

WE ARE BACK!!

Assalamualaikum semua!




1) Good news! Stok2 CCPP yang baru akan kami ambil dalam masa yang terdekat (insyaAllah minggu depan)dan kami dah boleh terima order dari anda! Pheww.. Jadi, kalau akak2 nak pre order dulu pon boleh macam biasa. Kalau nak tunggu pon boleh :)


2) Another exciting news, kami akan buat promosi untuk anda selama sebulan dari tarikh stok2 kami sampai! 1 set ccpp (3 kotak) hanya pada harga RM48 *termasuk pos biasa bagi semenanjung (tambah RM8 bg Sabah/Sarawak) atau tambah RM4 untuk poslaju* Apa tunggu lagi, meh la order~!


3) Okay, ni pula berkenaan dengan penghantaran melalui POS dan COD; disebabkan jadual kami yang agak padat, jadi kami hanya boleh membuat penghantaran melalui POS pada setiap SELASA(ptg/mlm),JUMAAT(ptg/mlm),SABTU bekerja sahaja. Untuk COD, kami peruntukkan pada setiap SABTU depends on availability. Harap maklum yer...


4) Harga masih sama (kecuali time promosi), iaitu RM52 satu set (3 kotak) TERMASUK POS BIASA untuk semenanjung dan tambah RM8 untuk sabah/sarawak atau tambah RM4 untuk POSLAJU. 


Oklah kan, tu je buat masa ni..nanti apa2 kami akan update lagi yer! Terima kasih jadi loyal customers kami selama setahun! dan kepada bakal customers, meh cuba produk ccpp nih! best tau! tak caye tgk testimoni2 kat belah kanan tu ha! 


Terima kasih semua! 

No comments:

Post a Comment

Nuffnang