Nuffnang

Jom Jadi Followers! ^^

Order Form ^^

Name
Email Address
Contact Number
Shipping Method COD - Nearest LRT (Only on SATURDAY) *Subject to our availability*
POS BIASA [FREE for Semenanjung Malaysia]
POS BIASA ke SABAH/SARAWAK [+ RM 8]
POSLAJU [+ RM 4]
Address
Quantity/ies (1 set=3 boxes)
Payment Method (account number will be provided later) CIMB
Maybank2u
Remarks

Click here to put a form like this on your site.

Friday, October 28, 2011

Yes people, It's Original!

Salam semua,

Sekarang ni ramai betul yg bertanya eh, kenapa jual ccpp ni dgn harga murah ya? Original ke produk ni? Ke tiruan je? Sekarang kan byk barang2 tiruan.
Bukan sekarang je, daripada dulu lagi banyak dijual barang2 tiruan kan? :)
Jadi saya rasa, mmg perlu untuk saya buat post kali ni untuk clear things up dan harap lepas ni takde lagi yang risau,susah hati atau takut produk ccpp yg saya jual ni tiruan ;)

Ehem..

Saya adalah authorized reseller kepada produk CCPP ni. Saya beli sendiri daripada Pn. Nora dan staff beliau yang hantar specifically ke rumah saya (Sila lihat dan baca post lepas ya).
Saya ada buat post masa staff2 CCPP hantar kotak2 CCPP ni ke kawasan rumah saya. Jadi kalau agak2 ragu2 tu, jangan segan silu untuk buat research dulu, baca keseluruhan blog untuk kepastian ya.

Okay..

Sekarang persoalan kenapa saya jual lebih murah dari harga pasaran?
Harga pasaran tu dah mark up untuk cover sewa kedai, gaji pekerja dan sebagainya. Pasti mereka pun nak untung kan? Jadi kalau jual harga rendah nanti untung pun tak dapat. Macam saya pula, saya jual harga lebih murah dari pasaran sbb saya jual secara online terus ke rumah anda. 
Saya hanya perlu check email, ready stock, pg post atau jumpa customers (COD). Saya uruskan sendiri jadi tak ada kos tambahan seperti sewa kedai. Kalau ada pun, kos internet,transportation dan sebahagian kos pos yg ditanggung oleh saya. :D

Ha, jelas tak? Jadi lepas ni harap tak ada lagilah yang risau kalau beli dgn saya. Pasti original tau! Tak percaya lagi? Ha Alhamdulillah ramai dah customers baru dan customers lama yang repeat order. Tak percaya lagi? Tak dapek la nak nolong! Hehe..^^

Terima kasih semua~

1 comment:

  1. salam..
    mmg mnt p sat la ni mslhnyer kopi or coklat x ley nak minumla coz kafein.ad migrain la..
    x dak ker produk y ley suggest..
    yg ni kna pakai air panas jugak ke??

    ReplyDelete

Nuffnang